Hamsterim : )

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Geri git   Hamsterim : ) > DİĞER HAYVANLARIMIZ

Cevapla
Seçenekler Stil
  #1  
Okunmamış 07-10-2012, 11:12 AM
arda999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Jun 2012
Mesajlar: 136
Exclamation GUİNEA PİG kararsızlığı

Arkadaşlar şimdi son bir aydır hamster diye tutturuyorum ama son zaman kararsızlık yaşamaktayım guinea pi ile hamster arasında sizden istediğim guinea piglerin kendisi kafesi yemi suluğu açısından fiyatları şu anda 100liram var ama zaten hamster veya guinea pig alana kadar 150tl civarı olur neyse ben para işini ayarlarım okuduklarıma göre göre guineapigler byle kucakta durmaya sevilmeye daha yatkınmış ben bir hayvanda bu özellikleri çok ararım. belki kedi al diyeceksiniz ama annem izim vermez yani ya guinea pig ya da suriye hamsteri bana guinea pig leri anlatırmısınız??
Alıntı ile Cevapla
  #2  
Okunmamış 07-10-2012, 11:22 AM
hamterrr hamterrr isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Banned
 
Üyelik tarihi: May 2012
Mesajlar: 91
Standart

bak şimdi guinea pig[Gp] ler durur dediğin gibi ama suriye hamsteridi de durur hatta omzunda bile durur zaten güzel sağlıklı Gp alman için bayağı para vermen lazım hesaplayalım şimdi Kafes 200tl(daha azına bulursan içinde oyuncakları yoktur)+200 tl Gp(türe göre yükselir)+yem kuru ot falan filan+35 tl=435 TL
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Okunmamış 07-10-2012, 12:51 PM
cixmen10 cixmen10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Banned
 
Üyelik tarihi: May 2012
Mesajlar: 188
Standart

guenia pig in sırtına bıçak sapla genede sana zarar vermez direk biryere saklanır.bende almayı düşünüyorum yemek saklama kabında.beslicem zaten 40 tl falandır saklama kabı gp de 50 tl lik hollanda alcam onun için para biriktirmeye başladım.
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Okunmamış 07-10-2012, 01:08 PM
denizlili29 denizlili29 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Banned
 
Üyelik tarihi: Mar 2012
Bulunduğu yer: Denizli/Merkez
Mesajlar: 61
Standart

Bizim burda 80 TL GP ama türünü bilmiyorum
Alıntı ile Cevapla
  #5  
Okunmamış 07-10-2012, 01:30 PM
hamterrr hamterrr isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Banned
 
Üyelik tarihi: May 2012
Mesajlar: 91
Standart

sizin dedikleriniz kısa tüylü kobay gibi bişi knk şunlara bak
Alıntı ile Cevapla
  #6  
Okunmamış 07-10-2012, 01:40 PM
arda999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Jun 2012
Mesajlar: 136
Standart

Tmm. kararım kesim hamster alıcam bilgisini paylaşan herkese teşekkü ederim
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Okunmamış 07-10-2012, 03:18 PM
Alialp Alialp isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Banned
 
Üyelik tarihi: May 2012
Mesajlar: 541
Standart

Kararını verdin ama ben sana güzel bir fiyat çekeyim;
Guinepigler ürkek hayvanlar ama alıştıktan sonra kucağında bebek gibi tutabilirsin.Hamsterı okadar uzun süre tutamazsın.
Guinepig 60lira + Kuruyemi 40lira + Kafes 150lira + Toz kum suluk yem kabı aksesuar 50lira=300lira İndirimle 250den alabilirsin.
Ama hamsterlarda;
7lira hamster + 10lira mama + 50lira kafes + 25lira aksesuar suluk yemkabı vs =92 lira indirimle 80 lira gibi alırsın .
Alıntı ile Cevapla
  #8  
Okunmamış 07-10-2012, 03:19 PM
Alialp Alialp isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Banned
 
Üyelik tarihi: May 2012
Mesajlar: 541
Standart

Alıntı:
cixmen10 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
guenia pig in sırtına bıçak sapla genede sana zarar vermez direk biryere saklanır.bende almayı düşünüyorum yemek saklama kabında.beslicem zaten 40 tl falandır saklama kabı gp de 50 tl lik hollanda alcam onun için para biriktirmeye başladım.
Benim terimimi kullanmışsın ''sırtına bıçak sapla sana zarar vermez''
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Okunmamış 07-10-2012, 03:55 PM
arda999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Jun 2012
Mesajlar: 136
Standart

Gerçekten çok teşekkür ederim ama kararım kesin hamster alıcam 250tl bile beni aşar
Alıntı ile Cevapla
  #10  
Okunmamış 07-10-2012, 09:26 PM
Alialp Alialp isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Banned
 
Üyelik tarihi: May 2012
Mesajlar: 541
Standart

Bende guinepiglere hayran kaldım ama evde koyacak yer yok.Odam bayaa büyük ama bir bölgeye çit çeksem bile kokusuna dayanamam ben
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
guİnea, kararsızlığı, pİg

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim


WEZ Format +3. Şuan Saat: 11:20 AM.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Her hakkı saklıdır. İzinsiz alıntı yapılamaz. Hamsterim.com Copyright ©
Protected by vBulletin08/09/2009

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14